- příprava mediálního plánu na fiskální rok, psaní článků, tiskových zpráv, rozhovorů
- rešerše tisku, analýzy odborně zaměřených článků, psaní článků
- ve spolupráci s externím dodavatelem příprava prezentačních materiálu za firmu – firemní brožura, firemní prezentace, video, výroční zpráva společnosti
- správa firemních sociálních sítí ve spolupráci s personálním oddělením a externím dodavatelem
- příprava, plánování a řízení komunikačních kampaní
- podpora veškerých činností GŘ, plánování a koordinace schůzek, tvorba zápisů, organizace a itinerář služebních cest ředitele
- komunikace a spolupráce s ostatními odděleními napříč společností - spolupráce na projektech a ad-hoc úkolech
- zpracování nejrůznějších podkladů – prezentace, analýzy a reporty
Vhodný kandidát:
- podmínkou je výborná znalost českého jazyka a schopnost komunikovat na dobré úrovni v anglickém jazyce
- vzdělání technicko-ekonomického zaměření
- zájem o strojírenské technologie, schopnost připravovat prezentace a psát články na aktuální témata a problematiku v oblasti automobilového průmyslu a strojírenství
- praxe v samostatném vedení projektů a administracích agend – zkušenost z role office managera či podobné pozice vítána
- organizační schopnosti, příjemné vystupování – schopnost být podporou i při náročnějších jednáních
- velmi dobrá znalost práce na PC - Word, Excel, PowerPoint, Publisher
- zodpovědnost nakládáním s citlivými údaji
- samostatnost a zodpovědnost
- aktivní řidič
Benefity Žádost pro uchazeče